środa, 4 lipca 2018

Nowy mszał nie zawierający konsekracji jest już gotowy!


Ksiądz Piotr Natanek mówi, że na Watykanie jest już gotowy mszał ekumeniczny i czeka na wprowadzenie go do Mszy (wtedy już nieświętej!).




Brak konsekracji (przemiana chleba w Ciało i wina w Krew Chrystusa) był już przewidziany w mszale nowej, posoborowej Mszy świętej. Mszał ten współtworzył mason abp. Annibale Bugnini. Nową Mszę świętą wprowadził Papież Paweł VI (lub jego sobowtór), jednak na zatwierdzenie braku konsekracji było jeszcze za wcześnie. Dlaczego? Oto wyjaśnienie:


Brak Ciała Pana Jezusa na Mszy świętej jest biblijną OHYDĄ SPUSTOSZENIA i potrwa ona ok. 3,5 roku na krótki czas przed Paruzją. Lata siedemdziesiąte zeszłego wieku nie były jeszcze Czasami Końca, stąd nie mogło jeszcze dojść do ohydy spustoszenia, która ma trwać "tylko" 1290 dni. 

Z Księgi Daniela 11,12:

"Wtedy ja, Daniel, ujrzałem, jak dwóch innych [ludzi] stało, jeden na brzegu po tej stronie rzeki, drugi na brzegu po tamtej stronie rzeki. Powiedziałem do męża ubranego w lniane szaty i znajdującego się nad wodami rzeki: «Jak długo jeszcze do końca tych przedziwnych rzeczy?». I usłyszałem męża ubranego w lniane szaty i znajdującego się nad wodami rzeki. Podniósł on prawą i lewą rękę do nieba i przysiągł na Wiecznie Żyjącego: «Do czasu, czasów i połowy [czasu]. To wszystko dokona się, kiedy dobiegnie końca moc niszczyciela świętego narodu». 
Ja wprawdzie usłyszałem, lecz nie zrozumiałem; powiedziałem więc: «Panie, jaki będzie ostateczny koniec tego?». On zaś odpowiedział: «Idź, Danielu, bo słowa zostały ukryte i obłożone pieczęciami aż do końca czasu. Wielu ulegnie oczyszczeniu, wybieleniu, wypróbowaniu, ale przewrotni będą postępować przewrotnie i żaden z przewrotnych nie zrozumie tego, lecz roztropni zrozumieją. A od czasu, gdy zostanie zniesiona codzienna ofiara, zapanuje ohyda ziejąca pustką, [upłynie] tysiąc dwieście dziewięćdziesiąt dni. Szczęśliwy ten, który wytrwa i doczeka tysiąca trzystu trzydziestu pięciu dni. Ty zaś idź i zażywaj spoczynku, a powstaniesz, by [otrzymać] swój los przy końcu dni». 

Warto wspomnieć, że zakryte słowa o których mowa zostały rozpieczętowane w Księdze Prawdy można czytać i słuchać tutaj: www.paruzja.info

Księga Prawdy zawiera jak dotychczas (i to zapewne nie jest zbieg okoliczności)... 1334 Orędzia. Wygląda na to, że będzie jeszcze jedno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz